harmonikus harmonika hang

csütörtök, április 20, 2006

i was a ye-ye girl

tojáshéjból mozaikot, fogkrémből festéket, csipkéből üveget, krumpliból nyomdát.. én mindent tudok. megcsinálom őket, hagyom porosodni aztán kidobom.
általános iskolában nagyon jó volt a könyvtár. nagyon sokat jártam oda. a jellegzetes fakó szine és illata. fakó illat. és tudtam hogy hol vannak a kedvenc könyveim. az indiános történetek, a mélytengeri búvárokról szólók, az egyiptomos képeskönyvek. és persze az a könyv amiben mindenféle édességreceptek voltak. tudtam nutellát is csinálni. jajj meg még rengeteg finom és szines dolgot. ez azthiszem valamilyen kreatív könyvsorozat lehetett, volt ékszerkészítős változat is, de nem olyanok mint ezek a mai gagyi gyöngyfűzős füzetek, hanem szép keményfedele volt és irtókreatív dolgokat mutattak benne. csomó giccses kislányékszert, amit én természetesen mind meg is csináltam. anyu pedig meg volt győződve róla, hogy még 14 éves korom előtt elszorítom az ereim a sok karkötővel. :)

Egyébként reggel előre megfontolt szándékkal tovább aludtam, mint általában. a szupergyorsvonattal mégis beértem pontosan. elhatároztam hogy ezentúl mindig így fogom csinálni. örömteli következménye a későnkelésnek, hogy a vonaton NEM aludtam.
rajzórán nem jött a modell, úgyhogy engedve a köz nyomásának megint én voltam az ARC. szóval a portrémodell na. sokat kellett mosolyognom de ma nem bántam. közben dúdolgattam azt a számot, hogy i was a ye-ye girl. it was great. ami egyébként nem olyan jó szám, de vannak benne jó részek. a 6 perces számból úgy 3 perc egészen kellemes.
művészettörténeten netművészet volt. jake tilson. the cooker. ami eléggé érdekes.
hazafelé SEM aludtam a vonaton. nem is áztam el egyszersem a nap folyamán.

sok emberrel beszéltem ma. olyanokkal akikkel régen sok időt együtt töltöttem. meglepő módon ma kíváncsi voltam rájuk. mindenki arról beszélt főleg, hogy hol nyílik hamarosan kiállítása, mit visz a felvételikre, hány fordulón van már túl. mennyire nem aludt emiatt már napok óta. én is ilyenekről beszéltem nekik. (a holnyílik kiállításom - rész kivételével persze) kérdeztem tőlük, hogy mi történt velük mióta nem beszéltünk. mindenkivel történtek dolgok. velem is.
társalogtam az emberekkel.
most azon gondolkozom például, hogy vajon mi tetszik nekem annyira ebben a pelle carlberg számban. kedves. azthiszem ez a legfontosabb. ennek az embernek amúgy van blogja, lehetne olvasni. tegnap láttam. ha őrült rajongó leszek, fogom is olvasni. de jelenleg azthiszem leginkább csak beck blogját szeretném látni. őrült beck rajongó vagyok ugyanis.