harmonikus harmonika hang

szerda, június 20, 2007

fat

azthiszem az új tori lemezről nagyon tetszik egy 40 másodperces szám. meg még kettő másik így első nekifutásra. nagyon jó lemezeket kaptam az utóbbi pár hétben.
délután a hugaim sulijában voltam évzárón, volt sok kövér tanítónéni, meg virágcsokros anyuka. elég rég voltam ilyen jellegű eseményen. nem is tudtam igazán jól kezelni a szituációt. ígyhát hazajöttem gyorsan.
lehethogy pályázni fogok egy húha... festőpályázaton. megint olyan lelkes vagyok mint tavaly nyáron. csak akkor el kellett volna ugranom körülnézni amszterdamban, ami aztán nem valósult meg. most viszont egy kevésbé - azaz másképp - nehéz (elég híres) művész bőrébe kell bújni. a helyzet tipikus: hogy látná ő a saját témáit 2007-ben? végülis egészen izgalmas. főleg hogy amúgy nem kedvelem az illetőt, így még csak elfogult se lehetek és megadom az esélyt magamnak arra hogy közben esetleg megkedveljem. nahát
szombaton megyek fehérvárra múzeuméjszakázni. Gulácsy-s Na’Conxypan "buli" lesz. aminek örülök.