harmonikus harmonika hang

vasárnap, május 13, 2007

edwin

azért az most eléggé kétségbeejt, hogy nem csináltam semmi olyat a hétvégén ami a "kötelességem" lett volna. ebből egyenesen következik az, hogy holnaptól kezdve semmire sem lesz időm ha be akarom hozni az elmaradásokat. és még zht is írok meg ilyenek. ma pedig meg kell úsznom egy latinórát. a terv a következő: amit megérkezem az albérletbe, bevetődök a pihepuha illatos ágyamba és ki sem kelek onnan holnapig. csak jussak el odáig. azthiszem a vonaton is aludni fogok.
nade. azért megkellhagyni egész jókis hétvége volt most. pénteken siettem haza, aztán pest és nemjöttem vissza, megúsztam egy vihart és alig több mint 3 óra alvás után újra itthon itthon. német szöveg fordítás vs. biblia olvasás. szupi program. aztán pest buda csoki meg hülye energiaital. fáradt voltam de egyre jobbkedvű. bécs remek volt most, legalábbis abból a nézőpontból ahogy én láttam. a kedves hotelrecepcióstól kezdve a rengeteg "ingyen" újságig. végülis jólment az elszökés. a kocsiban biztos aludtam, félig zenét is hallgattam és próbáltam meggyőzni magam arról hogy miért ne aludjak el igazán. féltem hogy nem ébredek fel soha.
a koncert is jókedvű volt, nem bántam meg, sőt. főleg hogy néhol cukorkából volt a fal. előtte meg az a fiú arról énekelt hogy please buy my book.

csak azért sikerül ilyen bénán az élménybeszámolás mert már tényleg igazán fáradt vagyok.

happy mondays - 24 hour party people kedvem van
később írok normálisan
nem ma