harmonikus harmonika hang

kedd, április 03, 2007

two steps forward (six steps back)

vásároltam magamnak húsvétra ruhákat. voltam a főtéren ami most nagyon szép. ja láttam a mosogépárusfiút. rövid a haja. vannak padok a téren, soksoksok, több mint régen. de a fagyizó a régi, ugyan olyan mint mikor elszaladtam otthonról fagyitenni kicsikoromban. és a fagyis néni sem öregszik, legalábbis nem látszik rajta. régen is pontosan ugyan ilyen volt, olyan nem kedves de nem is gonosz. azthiszem. az biztos hogy mindig fehér kötény van rajta.
szóval a főteret most nagyon szeretem. régen nem szerettem ennyire. akkor körbe volt kerítve sövénnyel a füves rész, és szépen sorba voltak a virágok ültetve, nem lehetett igazán rohangálni. most viszont sok pad van, olyan mint Eger kicsit és ennek is örülök. hamarosan tanszéki kirándulás keretein belül ellátogatunk ide, haza. klassz lesz. biztos jön csinostanárúr is.

gang of four - at home he's a tourist