harmonikus harmonika hang

péntek, február 16, 2007

life is beautiful. really, it is. without it you'd be dead.

xiu xiu - support our troops amiről a rules of attraction jut eszembe. olyan furcsa az emberek hangja. van akinek nincs is. a Bácsi csupa meglepő dolgot mondott szerda este, nem is gondoltam még bele mennyire igaza lehetett, eléggé zavarban voltam. ez a szám lehet hogy inkább gummo, amikor azt mondja benne hogy tummler sees everything. some say he's downright evil. he's got what it takes to be a legend. he's got a marvelous persona. erre emlékszem. a hangjára.
azthiszem akkor felejtek el igazán valakit ha már a hangjára sem emlékszem.

remélem sosem süketülök meg

megint nem vagyok álmos. és még sokáig nem is leszek az. mézestea, takaró, film. vagy csoki a kádban.

szerdán láttam egy igazi mesefigurát. amikor ültem a teremben és néztem ki a nyitott ajtón láttam ahogy a szines csíkos pólójában elszaladt
ő egy titokzatos mesefigura. azthiszem k betűvel kezdődik a neve