harmonikus harmonika hang

kedd, január 02, 2007

ábel

innen nézve a tegnap elég szar volt.
mármint ma sokkal jobb. főleg mert megpróbáltam hajnalban kelni és idilli körülmények között, még sötétben, kávéval és dánsütivel a kezemben hátigen tanulni. újabban mondjuk sokszor használom ezt a szót. az más dolog hogy a reggelhat még most is túl korán van főleg ha olyankor azt képzelem magamról hogy lázas vagyok.
a délelőtt hihetetlenül izgalmasan telt, de tényleg. a folytonos tüsszögéstől beállt fejfájásomat most csillapítottam egy igazi anyuféle tejeskávéval, tehát semmiféle gátja nincs ezekután hogy a délelőtt elkezdett műveletsort lendületesen folytassam tovább a nap maradék részében. olé.

még két napig vagyok önző. aztán elköltözöm és nemlesz időm blogot írni. haha. onnantól kezdve csak titokban leszek az, egyébként meg én fogok főzni az újlakásban és viszek polcot a fürdőszobába.

beck