harmonikus harmonika hang

péntek, december 01, 2006

pigmentmen

kaptam ilyen 2006-2007es termékkatalógust egy ilyen művészellátótól. csinos levélben küldték. elég jó. van benne egy kupon amire a következő van írva: ezzel a kuponnal a katalógus árát levásárolhatja üzleteinkben. namost. én ezért a remek dologért egy fillért sem fizettem (hacsak nem ők voltak azok akik tavaly télen leütöttek a metróaluljáróban és elvették az összes pénzem... de ezt kétlem), mindenesetre remélem legalább jó drága a katalógus és az árából vehetek mondjuk 1 db 8as méretű Munkácsy szibériai feketemókusszőr rövidnyelű ecsetet aminek a kódja m3011 vagy 1 kg Sennelier pigmentet, kadmium citromsárgát, kód: 535.
a szüleim mindig meg szokták kérdezni mit szeretnék karácsonyra, idén a kezükbe nyomom ezt a katalógust és megmondom hogy keressék a pirossal bekarikázott termékeket!
ha már karácsony, elárulom, azt is megfogadtam, hogy sohan többet nem vásárolok olyan boltban ajándékot aminek a kirakatában táncoló mikulás van vagy műhó. valamint mellőzöm az előre elkészített illatszer csomagokat és az akciós van gogh könyveket is.
szuperjó hónapnak nézünk elébe, 17 nap múlva kezdődnek a vizsgáim, egymás után rögtön három, aztán 2 hét kihagyással jön a maradék hat.
jövő félévtől ha sikerül felveszem az angol minort és elkezdek latin is tanulni. szerintem nem vagyok normális.