harmonikus harmonika hang

vasárnap, március 29, 2009

csokoládé

főztem kakaót.
rengeteg dolgot akartam ma csinálni, de a felét sem sikerült. valójában egész nap vártam valamit.
ezzel a hétvégével nem tudok mit kezdeni. szombat reggel 8kor értem haza az egész éjszakás filmnézés után. tele volt a fejem képekkel. kanada és svájc. el ne felejtsem őket. ja és könyvet vinni a metróra mindig. aztán aludtam szombaton. aztán kávéztam és andalogtam. kaptam egy sárga gyűrűt. ami azóta is rajtam van. ettől azért egész jó a kedvem. azóta folyamatosan arra gondolok hogy még mennyi mindent kell tanulnom. itt van mellettem az összes papír meg könyv meg füzet. minden. és nézem a monitort. kijavítok egy-egy szót. aztán nézem tovább. és ezzel nagyon sok idő eltelik. nem unatkozom. nem kajálok feleslegesen hülyeségeket.
azon gondolkozom hogy el kellene indulni valahová. mármint külföldre. vonattal vagy repülővel.
á azt se tudom mit mennyire gondolok komolyan

1 Comments:

Anonymous zoli said...

KAKAÓT!

29 március, 2009 21:13  

Megjegyzés küldése

<< Home