harmonikus harmonika hang

szombat, február 14, 2009

hey jude

ma a legkülönbözőbb napszakokban aludtam rövid szakaszokat. ezt a sort pillanatokon belül folytatni fogom, amit az írást befejezem. azon gondolkodtam viszont, hogy túlságosan ragaszkodom a rend-hez így képtelen vagyok feldolgozni azt ha valakinek nem mondhattam viszlátot még úgy sem ha tudtam volna hogy sosem látom viszont őt. ezen fogok változtatni például. ragaszkodni feleslegesen valakihez rossz.
azthiszem újévkor nem írtam le a fogadalmaimat, pedig idén voltak! most pedig már nem igazán tudom felidézni, hogy mit tartottam akkor annyira fontosnak, hogy érdemes legyen megfogadni a megvalósítását. de erre rá fogok jönni. talán egy papírra azért leírtam valamikor valahol.

az elmúlt három hét pontosan olyan volt, mint amire régen annyira vágytam mindig. kötöttségek és felelősségérzet nélkül gyakorlatilag semmit sem csináltam. pontosabban semmi olyat azthiszem amit valami miatt muszáj lett volna. hacsak magam miatt nem, de az olyan dolgokat szeretem megcsinálni. ráadásul ettem salátát sokszor, aludtam sokat, bámultam a tévét, és találkoztam soksok emberrel.

most vége a "vakációnak", hétfőn közdődik a következő és egyben utolsó félév és a hét minden napjára van valami programom. m i n d e n napra. ilyen is rég volt. régesrég.

* ja a teljesség kedvéért azért néztem ma romantikus filmet is és rájöttem hogy a fiúk kaktuszok *