harmonikus harmonika hang

péntek, január 02, 2009

egyszer volt, hol nem volt...

a szilveszter legnagyobb része egy asztal körül ülve zajlott. négyen voltunk + egy cica. abszinth, mandarin, éjfélkor smashing pumpkins. forogtam a szobában majd mikor már nagyon szédültem lefeküdtem az ágyra és nevettem. aztán elindultunk. stoppoltunk az andrássyn. ittunk pezsgőt az oktogonon és már nem idegesítettek az emberek. villamos, hideg, forduljunkvissza. otthon tea, pogácsa meg sokan egyágybanalvás egy nagyonjó lakásban.
ezután szép reggel, hóesés, újévi koncert.
hazafelé a vonaton wagner - tannhauser.

ezek voltak. itthon nagyon sokféle hangulatom volt utána, szomorú, fáradt, mindenenröhögős, romantikus, idegbeteg, lelkes majd megint szomorú. nagyjából ezvolt 2009 január elseje. az itthoni hülyeség ellenére azonban hosszú évek óta ezvolt az első igazán klassz szilveszterem.

ma fájnak a fogaim és a fejem is. nem tudtam felkelni korán és építészetet kell tanulnom egész nap.
mától újra vizsgaidőszak van. back to the reality.