harmonikus harmonika hang

vasárnap, október 26, 2008

far from home

damien rice - i remember

amikor nem jut eszembe semmi leírható, de mégis írnom kellene valamit, mindig elolvasom mit írtam egy vagy két éve ugyan ebben a hónapban. a problémák hasonlóak, csak a humorom romlik rohamosan. viszont mindenre emlékszem, minden olyanra amit nem írtam le, csak akartam. minden üresen hagyott sorra. szeretek emlékezni. nagyon.

találtam a fiókomban soksok teleírt naptárt, amiket naplónak használtam régen. dátumot sosem írtam, így csak tippelni tudok mindig hogy mikor is írhattam őket pontosan. nagyon jó dolog amikor újra átélek egy-egy álmot, amiket például egy időben rendkívül aprólékosan lejegyeztem reggelente. a kedvencem egy papírzacskóra van írva kivételesen, mert abban osztogattak egyszer a suli közelében vajkrémet, zsemlét és instantkávét, éshát ez került először a kezembe amikor elkapott a hév.

hm. a kedvenc joy division számom az i remember nothing. ezt most nem magyaráznám meg.