harmonikus harmonika hang

szombat, szeptember 20, 2008

lay down

szóval
ma a családommal előre ittunk a medve bőrére, pontosabban persze az enyémre, nemvolt meglepetésbuli és a tortát is láttam félkész állapotban. picit ilyen szürke ez az előszülinap és tegnap azon gondolkoztam hogy sosem ünnepeltem még úgy a szülinapom hogy igazi őrültségeket csináltam volna ezalkalomból. habár egyszer beszöktünk egy sportpályára azzal az emberrel aki nyilvánvalóan idén már nem is fog hozzámszólni. mindig vannak pillanatok amikor sajnálom az elmúlt embereket, tegnap még G is hiányzott kicsit pontosabban nem a személye hanem az hogy őt bármikor meg lehetett ölelni.
természetesen nem erről akartam írni, hanem arról hogy milyen remek hetem volt, tényleg amúgy csak péntek estére fogyott el ebből valami, most rémisztő hogy megint sajnálom magam, úgyhogy minden erőmmel igyekszem nem saját magamra gondolni hanem inkább arra, hogy mennyi pompás tervet szőttem a héten, milyen sok kiváló emberrel találkoztam és töltöttem együtt időt különféle teázó és kávézó helyeket. az iménti mondat amúgy nyelvtanilag biztos teljesen helytelen, viszont mivel ez az én blogom ezért akár figyelmen kívül is hagyhatom a helyesírásellenőrzőprogramot.
borzasztó sokmindent csináltam a héten és ennek a soknak csak egy töredéke volt egyetemmel kapcsolatos. megszületett a következő 3 éves tervem, van egy fantasztikus de nem reménytelen célom, van jövő hetem is, van újra festőtanárom, vannak folyamatban lévő bizniszeim például cikket is kellene írnom végre, van kedvenc sapkám és sálam, van sok apró plátóiszerelmem, kaptam sok csokit is amúgy. nemtudom miért van most mégis sírhatnékom kicsit, bár tavaly is ez volt szerintem minden évben megsiratom az elmúlt dolgokat amikor a születésnapomon egyedül maradok este.
kár hogy nemtudom most kellőképpen érzékeltetni hogy mennyire boldog-felszabadult-energiával teli-sokatbeszélő-sokatmosolygó voltam eddig, mert most egyik sem vagyok, de amint visszatér ez az állapot leírom amit gondolok, tényleg. szeretnék pár hónap múlva vidámblogbejegyzést olvasni magamtól.

egyébként találtam újabb kedvenc szobrászt magamnak, szerintem ha a másik opcionális szakdolgozattémámmal valami tragédia történne akkor szobrászok lesznek helyette, ők akiket kedvelek. szobrok akik mellett szivesen ülnék a villamoson.