harmonikus harmonika hang

hétfő, augusztus 25, 2008

idill

épp olyan minden mint amilyet mindig is akartam. a mindennapjaim most olyanok mint amiről fél éve álmodoztam. salátát ettem egész nap meg valamit főztem is ami nemtudom mi volt. semmi értelmeset nem csináltam ma és nagyon élveztem. ez a lakás is olyan mint amilyet fél évvel ezelőtt elképzeltem. a fények is olyanok, a szinek, a mosógép és a ruhásszekrény. a szobám.
persze még mindig beteg vagyok kicsit, viszont kifestettem a körmöm ilyen lányos szinűre, egész nap idióta hajpánt volt rajtam amit csak akkor veszek fel ha egyedül vagyok. kinéztem az ajtó kukucskálóján és láttam a szomszéd ajtókat. egész nap semmi mozgás. csak a kutyák ugattak mint mindig. idegen emberek családi videót nézem a tévében, hang nélkül, úgy hogy közben a kedvenc számaimat hallgatom. i still sleep with the lights on. i still stay up late alone.
álmos sem vagyok, nyáron minden megváltozik, aztán persze az is jó lesz, ha újra minden a régi kerékvágásban működik majd és reggel sietek a vonathoz, 80 forintos kávét iszom az elhagyatott állomáson és közben wagnert hallgatok.

nagyon szeretnék aranyhalat adni most egy fiúnak ajándékba.