harmonikus harmonika hang

vasárnap, július 13, 2008

happening

elég rég írtam, ennek több oka is van, de főleg az hogy nemnagyon voltam itthon mostanában.
volt ugyanis néhány nap balatonozás, szokásos módon, szokásos emberekkel, szeretetben, békességben, sok alkohol társaságában. aztán hazajöttünk, volt egy hét amikor nemtudom mit csináltam de mindjárt megnézem a naptáramban. ja igen, dolgoztam a galériában egy őrült napot, amikor 6 óra alatt kb három napi munkát csináltam meg. de legalább megint kínait ebédeltem. meg azon a héten volt a kiscelliben az animációs fesztivál, ami nemis fesztivál csak egyszerűbb így hívni. naszóval ott is voltunk viszonylag sokat ami szintén építő jellegű elfoglaltság volt. egyébként meg azthiszem a gödörnél ültünk esténként, nemnagyon jöttem akkor se haza mert úgyse volt itthon senki. máshol lenni jó.
a családi nyaralás tegnapig tartott, csúszdáztam kamikaze csúszdákon, ettem rosszullétig vattacukrot, úsztam sokat, olvastam mégtöbbet és csomó őrült és perverz álmom volt. nem mintha az őrült álom újdonság lenne, ma éjjel például valami japán villában voltam sok ember társaságában, én voltam a főgonosz egy ideig, szuper szamurájkarddal is aminek a nyelén sárkányminta volt csakhogy minden szükségem elem meglegyen. japánkert is volt természetesen, én tudtam repülni is és megmentettem egy fiút akit meg akartak ölni és ha akart volna se tudott volna elfutni mert kimonó volt rajta. aztán változott a helyszín, olyan lett minden mintha valami kortárs kínai művész kiállításán lennénk, ahol minden műanyagból van. és sok szines borotva volt a táskámban meg egy használhatatlan doboz gyufa.
ja meg szegeden is jártam, találtam egy újságot ami csupa hasznos információval szolgál a szakdolgozatomhoz. volt tárgyfelvétel, csomó kreditem lesz juhú meg csomó izgi órám, tizenkilencedik század istenem mennyivel jobban hangzik ez mint azhogy tizenegyedik század.
amíg a többiek párizsban vannak én párizsról szóló könyveket olvasok, franciatanfolyamot keresek magamnak őszre, bécsbe megyek és maratoni kiállításmegnyitó körútra itthon, meg koncertekre, habár egyet már kihagytam a francba.
és szülinapi ajándékokon töröm a fejem