harmonikus harmonika hang

kedd, június 03, 2008

travelling story


azthiszem meg kellene tanulnom portugálul (is), ugyanis nemrég elhatároztam hogy Portoban szeretnék élni, mondjuk úgy egy évig. ha onnan hazajöttem jöhet Barcelona a világ legbizarrabb méretekkel rendelkező templomával, Wells, Houston-Texas mint az egyik legtávolabbi célpont persze a Rothko kápolna miatt, Marburg a középkorvizsga pozitív lenyomataként, további fura német városok ahol már jártam egyszer csak túl fiatal voltam ahhoz hogy értékeljem az egészet, Remich mert emlékeim szerint ennél jobb városban még nem jártam, Dublin, Amszterdam, London, Drezda és a lista még sokáig folytatható lenne. ha egy hónap múlva meghalnék és ez most kiderülne, azthiszem bedobnám az összes lehetséges várost és kihúznék hármat közülük. persze három város bejárásához nem elég egy hónap, szóval nem szeretnék még meghalni egy ideig. mindenképp el kell végeznem még néhány egyetemet a világ rengeteg izgalmas városában, pl Cambridge nem lenne rossz, de ma túl sok tervem van ahhoz hogy mind leírjam őket.
ha gyanúsan sok ideig nem jelentkezem akkor valószínűleg elindultam valahová stoppal, esetleg összeházasodtam egy rémségesen gazdag fiatalemberrel akivel focimeccsre járok angliában.

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

jaj de hát reykjavík, az fontosss.
őrülthely. ott vásárolják a legtöbb könyvet per capita haha, meg nézhetjük az északi fényt télen amikor nem túl felhős az ég.

04 június, 2008 17:49  

Megjegyzés küldése

<< Home