harmonikus harmonika hang

kedd, május 20, 2008

everybody, just hold hands

annyira igyekszem hogy ez a hét ne romoljon el. vasárnap kezdődött minden, mintha nem is magyarországon lennénk. itthon a nyuszik meg csend és szakadó eső. estefelé vacsora a szendvicsesnél aztán meg ottvolt az a koncert, életem legjobbja azthiszem. azt is énekelték hogy everybody wants to go to japan. mindenki boldog volt és tényleg elhittem az egészet. varázslatos volt. biztos hogy minden országban ahol járnak, beszerzik a legfurcsább nemzeti hangszereket és kattogó gyerekjátékokat. mindenesetre az egész olyan mintha egy álom lett volna.
hétfőn lézengtem az egyetemen, láttam azokat az embereket akik azt hiszik őrült vagyok. az egyik csinos szürke pólóban volt és ügyet sem vetett rám, a másik úgy ült amellett a lány mellett (aki nem én voltam), mintha karót nyelt volna.
hazafelé a vonaton kitaláltam a szakdolgozatomat. tegnap délután és ma egész nap ehhez gyűjtöttem anyagokat, tele vagyok remek ötletekkel. írtam amerikai múzeumoknak, ráadásul végre volt időm rendetrakni az asztalomon is. előkerült rengeteg cetli, nevekkel, telefonszámokkal és olyan dolgokkal amiket meg kellett volna csinálnom valamikor, de nem csináltam és már aktualitásukat vesztették.
holnap a tervek szerint békés, könyvtárban olvasgatós napom lesz, talán parkban is ha nem fog esni az eső, de úgyis fog, szóval marad a könyvtár. mivel most nem egy szemináriumi dolgozathoz keresek majd őrülten anyagot, hanem "csak" egy vizsgára kell elolvasnom ötezer oldalt kábé, biztos kellemes lesz. egyedül attól tartok, hogy véletlenül találok valami sokkal izgalmasabb könyvet ami a leendő szakdolgozatomhoz szolgál hasznos és érdekes információkkal és nem pedig valamelyik vizsgámhoz, főleg nem ahhoz amit csak azért vettem fel mert sok kreditet kapok érte és nem azért mert 1. érdekel 2. elvégzése szükséges lenne esetleg ahhoz hogy diplomát kapjak. azért az mindenképp örvendetes hogy idén csak egy darab ilyen utálatos vizsgám lesz és nem ötven. ígérem többet nem írok idegesítő postot a vizsgaidőszakról. majd humoros leszek és irónikus. vagy simán csak nem írok róla...
ma lógtam a munkahelyemről amúgy