harmonikus harmonika hang

kedd, április 15, 2008

freak

vannak olyan napok, amikor szokatlan zaklatottság és nyugtalanság lesz rajtam úrrá. pedig nincs rá különösebb okom. mégis valahogy úgy érzem, vigasztalhatatlan vagyok. ilyenkor próbálom végiggondolni hogy mit csináltam rosszul aznap, vagy a közelmúltban. általában a zene se nyugtat meg ilyenkor, de most lehet hogy megpróbálkozom mondjuk a négy évszakkal vagy hasonlóval, hátha javul valamelyest a közérzetem.
pedig amúgy nem mondhatnám rémesnek a mai napot. voltak véletlen találkozások, vásároltam ruhát is és nem borultam ki tőle, maximum attól hogy milyen sok pénzt elköltöttem. kínait ebédeltem, ittam finom kávét is, kaptam levelet, sőt távoli halvány reménysugárként felmerült egy 2 hónapos munka lehetőség amire még nem tudom hogy csapjak le úgy, hogy 1. ne legyek pofátlan 2. ne szúrjam el emiatt az összes vizsgám ebben a félévben 3. ne legyek annyira túlhajszolt hogy ne legyen időm senkire és semmire 4. hosszú távon is jól járjak a dologgal.

kétség, fejfájás, pánik