harmonikus harmonika hang

vasárnap, április 13, 2008

endless

ma megint max richter - november

egyébként délig lusta voltam, azóta rendkívül tevékeny. megírtam egy régészet dolgozatot, meg egy fél reneszánsz dolgozatot is, takarítottam, valamint lezártnak tekintem azt a kapcsolatot ami nem is volt igazán kapcsolat a szó hagyományos értelmében. búcsúzásképp sigur rós videót küldtem neki, szerintem szép gesztus ez tőlem, azt írta nem talál szavakat. tudom én hogy mindig ez van, de végre nem csak én nem tudom kifejezni magam. ez boldoggá tesz, sőt szinte elégedetté. megnyertem a csatát a magam módján, habár lehet hogy csak én fogok tudni a győzelemről, de ez nemérdekes. azthiszem nem érdemes olyan emberbe szerelmesnek lenni, aki mellesleg őrültnek néz téged vagy bolondnak, de legalábbis úgy furcsának hogy semmiképp se érezd magad vonzónak ettől.

hát ennyi