harmonikus harmonika hang

szombat, május 31, 2008

písz

időközben elromlott a gépem, mindent újra kezdtem, mostmár egész jól állok.
kitaláltam egy újabb szakdolgozati témát, de mivel nem lehet kettőt írni ki kell húznom egy kalapból a szerencsés nyertest. esetleg megírhatom hobbiból mind a kettőt. kitudja.
rászoktam a fura ízű teákra, a kávét lassan meg tudom inni cukor nélkül is, és újra azt álmodom hogy szerelmes vagyok. a hétköznapok a maguk csendes nyugalmában teltek, volt hőség is, üvegházhatás és sok felhőtlen óra a fűben ülve. este is és reggel is. meg vizsgák, de idén ezek valahogy nem töltik ki mind a 24 órát a napjaimból. ám ennek még biztos meg lesz a negatív eredménye is. avagy nem.
most valaki szórakozik velem a rádióból, az a szám megy amit egy éve ilyenkor nagyon gyakran hallgattam az ablakban ülve, félig szerelmesen. de igazából nem baj, már csak a jó dolgokra emlékszem. micsoda szerencse.
elkészítettem kedden álmaim pólóját is egyébként.
karmester szeretnék lenni és léghajós.