harmonikus harmonika hang

szerda, június 18, 2008

and then what?

megvan a tökéletes nótám nyárra. valamint újra elkezdődtek a fura álmok, mert végre van időm NAGYON sokat aludni, így az alvás fele álmokkal telik meg amiket annyira szeretek. persze legtöbbször az ébredés pillanatában elfelejtem az egészet, csak annyi rémlik később, hogy borzasztó kellemes hangulata volt mindnek.
most hogy sikerült viszonylag kis energiabefektetéssel tökéletesen teljesítenem a vizsgaidőszakot sok időm van spontán programokra, valamint az otthoni csendesmagányra. voltam házibuliban, találkoztam rengeteg emberrel váratlan helyeken a régi és a közeli múltamból, kávéztam és beszélgettem egy nagyon fontos emberrel úgy hogy közben nem volt se pincérnő, se autók, se tévé, se hangzavar, se bonyodalmak, se világ. mostanában elkezdtem összegyűjteni a tökéletes kávézós pillanataimat és örömmel nyugtáztam hogy már rengeteg ilyenben volt részem. voltak klasszikusnak mondható, kávézókban lezajlott esetek, volt kora reggel tíz emelet magasságban egy apró erkélyen, volt késő este zsúfolt helyen, volt vonaton amerikai módra nagypapírpohárból, volt könyvesboltban apró csészéből, volt munka közben és előtt, volt automata mellett ácsorogva előadást ellógva, volt babzsákfotelen ülve jegeskávéval, volt anyuval kettesben, volt két film között az adrássyn, volt olyan ami megmentette a reggelemet, volt ami után rögtön elaludtam és volt amit tényleg csak azért ittam mert szeretem az ízét.
ezen kívül rendetraktam magam körül, sok értelemben. a hétfő esti/éjszakai nem tervezett ámde remekül sikerült dilizés után kedd reggel felelősségteljes dolgozó ember módjára nyitottam reggel a galériában, ma pedig gyakorlatilag semmit sem csináltam azon kívül hogy újabb átmeneti stádiumba segítettem át azt a festményemet amit már gyakorlatilag több mint fél éve festek.
július elejéig meg kellene írnom két pályázatot, őszig pedig a szakdolgozatom vázlatát. aztán ha jól alakulnak a dolgok ősztől egy újabb izgi helyen dolgozom majd, aztán elkezdek spanyolt tanulni, aztán megírom a remek szakdolgozatom, aztán elutazom valahová külföldre tanulni aztán nemtudom mi lesz még...