harmonikus harmonika hang

kedd, június 24, 2008

nyár

nagyon furcsa dolgok történtek velem. például vasárnap éjjel nem tudtam elaludni, kicsit sem, pedig minimum 4kor feküdtünk le aludni vagy még később. utána reggel korán indulás itthonról, állatkertezés a családdal (= minusz 10 egység energia). délután másfél óra alvás, ami két órásra volt tervezve csak mindig belecsörgött a telefon. aztán irány a buszpályaudvar és vidék. erdőszélén, folyóparton szalonnasütögetés volt és mindenféle őrült dolog. volt egy focipálya is ahol szaladgáltunk. később feküdtünk az utcán, meg mindenféle zöld területen, ahol rémisztő bogarak támadtak meg minket. a hazafelé hajnalban buszút meglepően gyorsan elszalad, a vonatút is hasonlóképp. végül már kitudja hány alvásmentes óra után ma reggel 7kor ágyba kerültem és este 6ig ki sem mozdultam onnan. azóta sem csináltam semmi izgalmasat de legalább picit itthon vagyok...
holnapután pedig Balaton