harmonikus harmonika hang

péntek, június 20, 2008

éjjel nappal

eddig nem győztem kiélvezni az alvás nyújtotta örömöket, most pedig azthiszem nem tudok aludni, azaz tudok de csak reggel. tegnap kb ugyan így hajnali egykor lefeküdtem és bekapcsoltam a rádiót. megpróbáltam álomba ringatni magam, de hamarosan iszonyatosan jó gondolatok kezdtek ez cikázni a fejemben és írtam egy két oldalas listát arról hogy miket szeretnék megcsinálni a nyáron. és egytől egyik olyan dolgok szerepelnek azon a listán amik teljesíthetőek, nem akarok csokiból palotát építeni meg semmi ilyesmi. mármint persze igazán jó móka lenne de csomó elérhető ötletem támadt tegnap. aztán a listaírás után elkezdtem megvalósítani az egyik tervet, és egy idő után azon vettem észre magam hogy épp santa fe-beli házakat rajzolok egy füzetbe aminek puhák a lapjai.
ma próbáltam lefárasztani magam, két helyen is dolgozgattam kicsit, előadást tartottam egy olyan művészről akiről alig tudok valamit, beszéltem két galériáról két helyen, telefonszámokat is gyűjtöttem. aztán voltam a margit szigeten, majd belekeveredtem egy őrült focirajongókból álló társaságba, a vonaton egy régi ismerőssel utaztam (akinek régen lila volt a haja, de most fekete), hazafelé végig attól féltem hogy melyik bokorból ugrik rám egy késelős szatír. itthon ettem, filmet néztem, levelet írtam, átnéztem a tegnapi listát és még írtam hozzá pár dolgot, most a következő féléves tárgyaimat fogom átnézni és még mindig csak negyed kettő.