harmonikus harmonika hang

csütörtök, augusztus 21, 2008

házak


tegnap voltam otthon és nem borultam ki. bár főleg aludtam vagy álmatlanul fetrengtem az ágyban de azért jóvolt. álmodtam is egy óriási templomról ami olyasmi volt mint a kiscelli múzeum templomtere, szóval kevéssé hasonlított templomra már, viszont hatalmas volt. a falon is másztunk meg volt ilyen amerikai-bérház-tűzlépcsője-szerű lépcső az épületen kívül. onnan pici helyiségek nyíltak, amik szintén nem a templomtérben, hanem valahogy azon kívül voltak. egy szerb zenészekből álló társaság osztotta meg velünk a szállását, azthiszem fúvós zenekar volt, lehethogy a kočani orkestar persze ők nem szerbek de ez mindegy. jóvolt álmodni, olyan rég volt hogy ébredés után emlékeztem rá. fura épületekkel pedig különösen szeretek álmodni azthiszem.

najó be kell valljam, nagyon szeretem az épületeket. ha például a trolin jövök "reggel" (vagyis koradélután) dolgozni mindig megbámulom a hermina úton azt a szép házat, meg a műcsarnok mögött is van egy ami nagyon tetszik. már tudom is előre hogy a XIX. századi építészet óra lesz a kedvencem a következő félévben. háh.

amúgy már várom a szeptember ami biztos beteges, persze semmit tenni is szeretek, de mindig szeptemberben történnek a legjobb dolgok. például folytatódik majd a kedvenc sorozatom is, újra láthatom a csinos tanáromat, szülinapom lesz huhú, lesz csomó féle szüliapibuli (nem csak az enyém) lesznek új kiállítások és lesz új munkahelyem valamint kapok fizetést amiből csomó felesleges dolgot vehetek magamnak.


ez a nap jó csak kár hogy még mindig nem kapok levegőt az orromon