harmonikus harmonika hang

hétfő, augusztus 11, 2008

garfield

indulás előtt, ébredés után kávét akartam főzni magamnak. hogy olyan legyen minden mint régen, amikor felkeltem reggel vagy akármikor, főztem kávét, ettem hozzá kekszet, elszívtam egy cigit is mondjuk, aztán felöltöztem békésen és elindultam akárhová, főleg persze suliba vagy dolgozni.
tegnap este óta erre készültem, hiszen végre van saját kávéfőzőm, ami csak az enyém és bárhová megyek vihetem magammal. aranyos és pici és az elképzelések szerint remek kávét főz.
és mégsem. egyszerűen nem működik. sehogysem.
akárhányszor próbálkoztam nem és ez borzasztóan elkeserített. kapkodva összekészültem tehát, enni se volt kedvem és morcosan elindultam, majd persze majdnem elkéstem a munkahelyemről mert sorban álltam egy papírpoharas kávéért ami nem csak hogy drága volt de nem is volt olyan finom mint amilyet elképzeléseim szerint a remek kávéfőzőmmel készíthettem volna magamnak.
nemtudom mi lesz így velem

a függőség rossz

ráadásul lehet hogy kudarcba fullad a múltheti bizniszem is, úgyhogy még csak gazdag se leszek.
ennél hisztisebben nem is kezdődhetett volna a hét.