harmonikus harmonika hang

péntek, szeptember 12, 2008

dance with me

hát. kevesebb mint negyvenöt perc múlva el kell indulnom. nem beszélhetek arról hogy hová, biznisz van, ennyi. amúgy most minden este megint ugyanolyan, csak épp másképp ugyanolyan mint eddig. nyáron este otthon voltam, ettem meg sorozatokat néztem. vagy nem otthon és nem ettem és inkább emberekkel voltam. ez a kettő ugyanolyan volt. mostviszont mindenhol vagyok mindig, alig alszom és alig eszem, otthon inkább zene megy és nem tv és így talán sokkal jobb. nem is talán. szóval jobb. egyetem is van újra, rohanás és emberek akiket szeretek, akikkel szeretek kávézni, vonatozni már nem mindig, borozni is jó, alkalmat pedig mindig találunk rá. például most kezdődik a sokszülinapos időszak. koncerten is jártam, kiállításokon, nem otthon is és emberek között, meg sem beszélve találkoztunk megint ugyanott ahol eddig. a fű már nyirkosabb, néha esik az eső kicsit és reggel ősz illat van.
nagyon szeretem a szeptembert.
volt tökéletes art teacher-es pillanatom szerda reggel. fújt a szél. már csak a metropolitan museum hiányzik, de az nagyon.