harmonikus harmonika hang

szombat, augusztus 30, 2008

nyárvég

lesz polcom az új szobámban. és már várom a szeptembert nagyon. el kell mennem az arc plakátkiállításra. a mai mondataim nem függenek össze egymással. viszont éjjel a vonatosfiúval álmodtam délelőtt pedig láttam őt a vonaton és még mindig gyönyörű. ane brun & teitur - rubber & soul. adam green - dance with me. coldplay - viva la vida. ma lehethogy sekélyes vagyok, talán unalmas is de ez majd változni fog érzem. menthetetlenül romantikus hangulatban vagyok, minimum három ember iránt táplálok gyengéd de komolytalan érzelmeket, ebből kettő egyén festő mellesleg. amúgy ötletem sincs miért mondja mindenki hogy magány-űzésként menjek vissza a régi lovagomhoz, mindenesetre aki ezt mondja semmit sem ért belőlem. képtelen vagyok megfogalmazni minek kellene most megváltoznia, de abban egészen biztos vagyok hogy ez már csak egy igen apró valami, utána úgyis szeptember lesz és olyankor minden tökéletes.
ha össze akarom foglalni mi történt velem az idén nyáron újfent listákkal bombázhatnám szerény olvasóközönségem vagy olyan szavak látszólag megmagyarázhatatlan egymásutániságával melyek nekem annál többet jelentenek. gyűjthetnék dalokat is, de azokat már gyűjtöttem a hónapok leforgása alatt bőven úgyhogy eziránti érdeklődést ki lehet elégíteni a régi postok visszaolvasásával.
szóval mittudomén. jó volt a nyár. de már szeretnék hósütit enni.