harmonikus harmonika hang

kedd, augusztus 26, 2008

ő

eltelt újabb egy év kb és újra írt a festőfiú.
kiállítása lesz szeptemberben és most lepergett a szemem előtt az eddigi összes, mind amikre meghívott. az elsőre postán kaptam meghívót, nagyon hivatalos volt, azóta is féltve őrzöm. a beszéd után a zeneszerző bátyja darabját hallgattuk, csupa zörej volt de tetszett. utána boroztunk az ábrázológeometria tanárom társaságában egy rémisztő kocsmában és nem aludtam nála pedig ezerszer felajánlotta.
a második megnyitó egy csoportos kiállítás volt két éve, ettünk pogácsát, boroztunk és az időutazásról beszélgettünk. meg az elméletekről. életem egyik legjobb beszélgetése volt emlékeim szerint. aztán hazamentem de előtte megölelt.
a harmadik megnyitó egy éve volt kb, megint önálló, ott volt az összes ismerős képe és csomó ismeretlen. a beszéd nagyon rossz volt és féltékeny voltam mert nem engem kért fel rá. megint boroztunk, megint volt árázológeometria tanár részegen jelenet, és én utána buliba mentem lemezlovasnak. megígérte hogy odajön de sosem érkezett meg...
most újra előkerültem a mellényzsebéből, én pedig félretéve minden sértettséget megyek majd a nagy napon mosolyogva, hátha tartogat számomra újabb meglepetéseket.

jaj de boldog vagyok
jaj de naiv