harmonikus harmonika hang

szerda, szeptember 03, 2008

all the small things

már tegnap le akartam írni hogy nagyon birom azt a reklámot amiben röhög egy elefánt. hát az valami zseniális. juteszembe iszonyú rég voltam állatkertben, azaz nemannyira de amikor utoljára ottvoltam épp nem aludtam előtte éjjel semmit, így nemnagyon fogtam fel a külvilág eseményeit egészen a perec/kávé kombináció elfogyasztásáig, ami ottlétünk második felében történt csak meg. aztán utána következő éjjel sem aludtam mert akkor pedig vidékre mentem folyóparton szalonnátsütni meg fűbenfetrengeni. az egy nagyon jó este volt ha jól emlékszem.

most éjjel gumicukrokkal álmodtam, NAGYON sokkal, egy étteremben vettük őket, olyan volt mint egy három fogásos ebéd, kis rekeszekre osztott tálcán adták egy rettentő elegáns helyen.

egyébként nosztalgiázom is mostanában, ilyenekkel: 1, 2, 3, 4 és 5
mindenre emlékszem. akartam ilyen piros egyenruhát.

1 Comments:

Blogger david santos said...

Great work!!!
Congratulations.

03 szeptember, 2008 18:01  

Megjegyzés küldése

<< Home