harmonikus harmonika hang

vasárnap, április 19, 2009

cékla

azt álmodtam, hogy teitur szerelmes belém és össze akar velem költözni. persze álmomban nem annyira hasonlított saját magára, vagyis mittudomén, viszont valamiért itt élt azthiszem magyarországon. ezt valójában csak abból gondolom, hogyha a feröer-szigeteken játszódott volna az álom, akkor arra biztos sokkal élénkebben emlékeznék.
és mindezek előtt egyébként úsztam a levegőben megint, ami amúgy állítólag víz volt és nem kaphattam volna levegőt, de nem lettem vizes és azthiszem kaptam levegőt csak beszélnem nem volt szabad. két embert meg kellett mentenem a fulladástól, valahol lent voltak egy alagút mélyén, ami nem is mélyen volt igazából, hanem egy híd aljánál, ami felettem volt. végredeményében az egésznek nincs semmi értelme, épp ezért éreztem szükségét annak, hogy ezt most ide leírjam.

1 Comments:

Anonymous b said...

céklalé? :))
régláttamönt
kedvesnap

22 április, 2009 23:33  

Megjegyzés küldése

<< Home