harmonikus harmonika hang

szombat, szeptember 19, 2009

folyamatos jelen

nincs is egy pillanat megállás sem. még álmomban is folyamatosan történik valami. mindig elkések mindenhonnan most és mindig megbánom hogy nem ültem a székeken kicsit több ideig.
a küszöb-probléma megoldódott küszöb nélkül. és ez jó.
és azthiszem azt szeretem a legjobban ha valakinek meleg a keze és megölel és felemel és megpörget a levegőben. szeretem ha újra kezdjük, szeretem ha látom értelmét ennek az egésznek.
szeretem így látni a dolgokat. mint ma. és mint tegnap. almátenni, nézni az embereket, beszélni velük kicsit, aztán cél nélkül elindulni és jókor lenni jó helyen.

később mindenki tudott valamit amit én nem. pedig pont nekem kellene tudnom és nem nekik. de elfogadom hogy így van. elfogadok mindent. tényleg. mosolygok és megpróbálok nem pánikolni a rám váró feladatok miatt.

így áll a helyzet.