harmonikus harmonika hang

vasárnap, október 18, 2009

hi ho

6 órával ezelőtt áramszünet volt. hazaértem és sorba rendeztem a cipőimet. közvetlenül az esernyők mellé raktam őket. ebéd után kávézott a család, utána én aludni akartam egy kicsit, de persze inkább párnacsatázni kellett a többiekkel. nem ettem szőlőt. később megpróbáltam felidézni a tegnapi koktélok ízét, de mindnek csak a szine jutott eszembe és az, hogy az utolsóhoz nagyon nem illett az a narancskarika. már azt is tudom kit viszek el erre a helyre legközelebb. a vonaton csukott szemmel ábrándoztam bátor tettekről, amikhez sosem leszek elég bátor.

egyébként ebben a hónapban már volt egy nagy csalódás, már volt olyan este amikor túl sok idő múlva jött az első éjszakai a hidegben, már kaptam nagyon rossz híreket, már elmaradt pár találkozás és volt családi csetepaté is. most jöhetne inkább néhány valóra válás, egy színház és/vagy mozi, egy telefonszámelkérés, egy szinesfaleveles őszi nap és néhány olyan nap is amikor cseppet sem vagyok éhes. vagy ezek közül egyik se, de cserébe legyen nagyon meglepő és izgalmasan jó.
köszönöm.