harmonikus harmonika hang

csütörtök, augusztus 24, 2006

the cat with two heads and the dog with eight legs

azthiszem vasárnaptól kezdek új életet.
főleg mondjuk azért mert semmi olyanra nem lesz időm amire eddig volt. és ez remélem fordítva is igaz. ha csak azokra a dolgokra nem szakítok időt (vagy legalábbis közel sem ennyit) amikre idén nyáron igen, akkor elégjó évnek nézek elébe. még várom is meg minden. készülök rá. najó. szóval vettem például új tollakat.
meg ugye hamarosan költözök is. és egy ideig biztos nemnagyon lesz internetem. ami még a hasznomra is válhat talán...

egyik este egyébként elaludtam zenehallgatás közben. és arra a régi pulp számra riadtam fel. fairground. ilyen nagyon nyomasztó szám. és az az album velem egyidős. amúgy ha a pulpnak lenne köze manchester-hez, szerintem simán belekerülhetett volna a 24 hour party people-be. habár inkább ne... azért nem olyan szánalmas zenekar mint a happy mondays. a filmnek meg úgyse az a legjobb része, amikor már a '90es évek elején járunk.