harmonikus harmonika hang

szombat, szeptember 09, 2006


a volver nagyonjófilm, hasonlóan szép mint pl a mindent anyámról csak ebben semmiféle ferdehajlamú szereplő nincs. és gyönyörű az egész. huhh. ennyi.
egyébként jelentem remekül érzem magam, i might be wrongot és hunting bearst hallgatok felváltva. csodálatos az idő odakint, pont csak annyira hideg hogy még ne fázzak, délután eső illat is volt. én ezt az időt imádom és ezt vártam már olyan nagyon rég óta.
egyébként a ma este folyamán kiderült hogy mégiscsak remek idegenvezető lenne belőlem, ráadásul elajándékoztam a csodatérképem. én mostmár boldogulok nélküle.
koradélután szembesültem vele hogy elfelejtettem a hugom születésnapját. aztán ez mégegyszer, a volver első jeleneténél rémlett fel újra, és keserűen gondolnék vissza a régi időkre, de ez nem ma lesz úristen főleg hogy már szombat van.
minden tekintetben érzelgős vagymilyen napot zártam, de most itthonvagyok és alszom amíg még lehet, vasárnaptól úgyis újra kezdődik minden. pontosabban mégcsak most kezdődik igazán.
úgy izgulok mint egy kisgyerek karácsony előtt...