harmonikus harmonika hang

vasárnap, október 01, 2006

menjünk haza aludni

tegnap reggel arra vetemedtem hogy megnéztem csodaszép városunk csodaszép új főterét. van egy rész ahol üveg van és le lehet nézni és kövek vannak ott. kibaszott modern konstrukció hogyúgymondjam. egyszer elkezdtem olvasni egy könyvet arról szólt hogy a louvre előtti üvegpiramisnak mi köze van a szabadkőművesekhez. mivel ádámtól és évától kezdődött az okfejtés valahogy sosem tudtam meg a választ a kérdésre. de ez nem is lényeges.
sokkal érdekesebb kérdés hogy vajon Beck miért csinál úgy mintha 4 évvel ezelőtt lenne? persze lehet hogy nem is csinál úgy. ezesetben viszont át vagyok verve rendesen. de erről majd még később értekezek. nem most.
most sok dolgom van. hát például sajnálom egy kicsit hogy nemnagyon aludtam a hétvégén. meg kávét se ittam. ezen kívül fel kell készülnöm egy olyan alkalomra amikor én fogok előadást tartani emberek előtt. nem biztos hogy élvezni fogom a helyzetet.
és kaptam sok filmet, amiket mind meg akarok nézni és meglehetősen zavar hogy nincs rá időm. több idő kell, sokkaltöbb, kicsit kicsúszott a kezemből az irányítás. és reggelente is hipphopp fel kell kelnem. borzalmas.
viszont szeretnék majd úgy úszkálni egy tóban/medencében hogy közben esik az eső és süt a nap. azt mondta nemrégiben egy okos ember hogy írjak listát a rövid- és hosszútávú céljaimról és gyakran nézegessem őket. a tóban úszkálás nem fog a közeljövőben megvalósulni ezért ez mondjuk hosszútávú cél. de majd még gyűjtök ilyeneket.