harmonikus harmonika hang

csütörtök, június 21, 2007

baalbek

most hirtelen rengeteg dolgot szeretnék csinálni. régen voltam ennyire lelkes és ennyi ötlet is rég volt EGYSZERRE a fejemben. festeni akarok, olvasni, rajzolni, tervezni a pályázatra, írni, biciklizni, futni, hajatvágni, ruhátvarrni, zenéket összeszedni a djzéshez, új zenéket megismerni, feküdni a szőnyegen a plafont nézve, megmutatni az otthonom neki, vidámparkbamenni, jazzkoncertre, sütitsütni, fotózni, énekelni, dobolni, sushit enni. jujj. sokminden. gondoltam kezdem a hajvágással és az olvasással, de már itt problémás a dolog mert legalább 3 könyvet szeretnék egyszerre olvasni. jaés filmet is akarok nézni természetesen.

olyan jólesz. csak nagyon fáradt leszek róma előtt. de ez mit sem számít, olyan lesz mint egy film. álmomban már bevásároltam rá. izgatottan készülődtem. rohangáltam abban a boltban ahol mindig vásárolok álmomban. klassz hely. mindig hűvös van.
egy dal fog a fejemben járni végig, az a Renato Carosone szám, amit a Tehetséges Mr. Ripley-ben feldolgoztak. attól mindig olyan boldog vagyok.

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

szusi! szusi! azthiszem hamarosan felhívlak stop. csak most tanulok szóbelire stop. írj még sokat, jó olvasni stop :)

22 június, 2007 00:32  

Megjegyzés küldése

<< Home