harmonikus harmonika hang

vasárnap, július 08, 2007

classical

mindjárt beírom utólag a naptáramba hogy mit csináltam az elmúlt egy-két hétben. ez egy olyan naptár amit aztán el fogok tenni a régi szép idők emlékére és majd mutogatni fogok a gyerekeimnek ha egyetemre mennek. csakhogy legyen valami hagyomány amit tovább viszek a családból.

mint azt már terveztem említeni, róma elég jó volt. a melegtől kevésbé őrültem meg, mint számítottam. a tésztát pedig sokkal inkább megszerettem mint ahogy az normális lenne azthiszem. lefotóztam minden romot és templomot, szobrot, festményt, szökőktat amivel csak találkoztam, hátha még jóljön hogy ezt láttam - alapon. ami nem igaz, meg elkötelezett is vagyok. ahol viszont nem volt engedélyezett fotográfia készítése, ott vásároltam könyvet. ez persze a galleria nazionale d'arte moderna volt hogy sznoblegyek és olaszul írjam le a nevét. volt ott egy klimt is, ami kifejezetten tetszett. ezzel pedig a legnagyobb meglepetést saját magamnak okoztam. azám!
a vatikáni múzeumban boroztam, a trevi kútnál almát ettem, minden reggel egy póni társaságában kávéztam és nem hazudok, a pizzériás bácsi pedig oklevelet mutogatott arról hogy övé a környék legjobbja.
renato carosone helyett patti page sokkal nagyobb szerepet kapott a lelkivilágom rendbentartásában, nem értem hogyan.

hát ezek történtek.
holnaptól pedig egy másfajta őrület kezdődik, balatonon. aztán itthon és pesten. utána következő héten pedig talán lesz időm pihenni is.