harmonikus harmonika hang

kedd, augusztus 21, 2007

the sky turns green

vidéki programokat szervezek magamnak. persze sznob dolognak is hangozhat, de akkoris el fogok menni vidéki modern képtárakba. hamarosan kész lesz az útiterv. amúgy ma nagyon ilyen napom volt. régi kiállításokon készített jegyzeteimet bújtam, neveket kerestem benne, ismerős képeket és kellemes hangulatokat.
találtam sok cikket is amiket gyorsan eltettem arra az esetre, ha valaha ilyesmivel akarnék foglalkozni legyen honnan lopni az ötleteket. :) meg persze a szép szines képek miatt is érdemes nézegetni őket.
most piros pöttyös bögréből iszogatom a régi recept szerinti kakaót. és azt a dEUS számot hallgatom hogy little arithmetics. egészen kellemes ez a hangulat.
olyan békés vagyok most. mostanában.
péntek este színházba is megyek majd. szombaton jazz koncert.
a régi kiállítás emlékekről jut eszembe, szigeten volt egy sátor ami ilyen szines volt meg nyugodt és a zene is csak félhangos volt és elalvós... na az egészen olyan volt mint az a híres etalon-kiállításom amiről már annyit magyaráztam. jó volt újra ráérezni az ízére. meg persze kicsit szomorú is.
tegnap festegettem amíg kopogott az eső a fejem felett. de a kép is olyan lopott-féle lett, elloptam valakinek a hangulatát, érzéseit, szineit. elloptam az ecsetét azthiszem.
mindegy
vissza az újságcikkekhez