harmonikus harmonika hang

péntek, augusztus 03, 2007

dreams come true

mostvan a legfurcsább, legösszekeveredettebb de egyben lehethogy legjobb nyári napom? ami igazából nemis egy nap, mármint nem úgy egy nap ahogy általában lenni szokott, hanem egy darab ilyen élmény, ami nemis tartott 24 órán át, de legalább NAGYON sokáig ébren voltam. aztán hazajöttem reggel 10kor, aludtam, ebédeltem, aludtam és itt tartunk most. igazából nagyonjó, közben amnesiacot* hallgatok.
de tegnap este indultam itthonról, kávéztunk nemszokásos helyen. aztán megint megint megint nagyon sok emberrel találkoztam, beszélgettem, nevettem és pihentem, elfáradtam és újra feléledtem, boroztam és barátkoztam. felfedeztem egy évekkel ezelőttről ismerős embert, ő a nyaram újdonsága ha lehet.

most örülök, tervezgetek és már nem vagyok álmos.
a hétvégén kipihenem magam, paál lászlósat is játszok majd aztán jövőhétre kell soksok energia.



*lehet hogy az egyetlen olyan album amit szeretek alvás közben hallgatni?