harmonikus harmonika hang

vasárnap, július 15, 2007

middletime

néha olyan érzésem van mintha hiányozna a suli, a hétköznapi kis dolgok... ezért ma összeírtam a következő féléves órarendem és elkeseredtem mert csomó mindenre nem fogok tudni bejárni ugyanis egybeesik valami másik fontos dologgal. még meg kell oldanom valahogy ezt a problémát.
igazából azért még rengeteg dolog hátra van a nyaramból, holnap családi nyaralás, medence, sülthal, esti kártyapartik. aztán még itthon is kell lennem, olyan igazán sokat. meg végig kell néznem a six feet under összes részét. valamint új sütirecepteket is meg kell tanulnom.
fesztiválozni is kellene.
valamint vidékre menni. elsődleges célpont debrecen.

nem is tudom miket írkáljak, tegnap voltam a hajón, utána villamosoztam meg sétálltam kicsit és utoljára találkoztam valakivel.

még nagyon sok tervem van igazából a nyárra
csak el ne felejtsem őket

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

d e b r e c e n
irodalomtanárnénim onnanvalósi
és nemutolsósorban lokálidióta
úgyhogy
nagy háttérinformációbázissalés lelkesedéssel

menjünk!
csokonaiszínház vagymi is van ott

25 július, 2007 01:10  

Megjegyzés küldése

<< Home