harmonikus harmonika hang

vasárnap, augusztus 05, 2007

sleeping problem

az elmúlt 48 órából azthiszem minimum 30-at töltöttem alvással. tehát sikerült végre elérnem (keserves, hónapokig tartó munka árán) hogy végleg felboruljon a biológiai órám és minden ehhez hasonlóm, ami a normális életritmushoz szükséges. kissé rémisztő a helyzet, de kétségtelenül élvezem. és egyben a lehető legtökéletesebben felkészültem mindenre ami a jövő héten vár rám.
az elmúlt "éjjel" (ebben a helyzetben az éjjel jelentsen minden olyan összefüggő szakaszt az időben amelyet alvással töltöttem) annyi mindent álmodtam egymás után, külön-külön részekre - mondhatni epizódokra - bontva, mint már nagyon nagyon régen. felsorakoztattam benne talán az összes jelentős figurámat, akik az elmúlt 19 évadban szerepeltek, ki-ki a maga megszokott módján viselkedett, szokásosan kiszámíthatatlanul és/vagy mérhetetlenül unalmasan. új szereplőre csak egyre emlékszem most, méghozzá arra a fiúra aki iparművészet vizsgám előtt megkért a mögöttem ülő lányok közül egyet, hogy foglaljon neki a helyet a teremben. fogalmam sincsen ki ő egyébként, de álmomban jófej volt, odaült mellém a templom udvarán és megkérdezte hogy nyaralok-e. más dolgokról is beszélgettünk aztán.
amikor épp nem aludtam, a következő dolgokkal múlattam az - amúgy rendkívül lassan haladó - időt:
- elméleteket építettem a kóros álmatlanságom vs. kóros alvásigényem problémakörről vagy apu hasonló jellegű elméleteit hallgattam
- kártyáztam a hugaimmal és közben hülyeségeket beszéltem
- elindultam az erdőben és minden lehetséges elágazásnál a rossz irányba haladtam tovább
- palacsintát sütöttem a szomszéd néninél bunkó angol fiatalok társaságában, akik nemtudták merre kell tovább menniük, de mindenképpen valamilyen focipálya felé

holnap vásárolni fogok