harmonikus harmonika hang

szombat, január 23, 2010

entrópia

pár napos leveleket / üzeneteket / szövegeket értelmezek újra, rövidtávon emlékszem és rövidtávon tervezek. persze nem csak, de most ez a meghatározó. tudom hogy ki hol van és sejtem hogy ki miért. az egészet le tudnám rajzolni egy hatalmas lapra, ahol az emberek vagy mókás kis figurák lennének vagy csak szines pöttyök és mindenféle vonalak lennének közöttük. közben meg hősök tere, king kong, cipőbolt, egy repülőtér, boros üvegek és néhány gitár lenne vagy hegedű eldobálva.

azt akartam kérdezni hogy mi lesz velem. hogy valaki lássa át helyettem hogy hová vezet ez a sokminden most. hogy én mit válasszak. de ha jobban belegondolok ne, ne csinálja meg senki helyettem. jó ez így. megmérem a rendezetlenséget.

a bolygók nem különösebben érdekelnek, viszont a repülés igen. igyunk üveges tejet és megtanulom hogy kell repülőt vezetni...