harmonikus harmonika hang

hétfő, május 10, 2010

there was no plan b

fekszem az ágyban, nem megyek sehová, inkább írok. xiu xiu van meg ez a rengeteg tárgy amivel körülvettem magam. főztem zabkását de nem tudom megenni. főztem kávét de nem tudom meginni. nemjó nemjó ez így.
van a falamon egy what to do lista, négy teljesítendő tétellel, amikre folyamatosan emlékeztetnem kell magam. az egyik kifejezetten nem megy. beszélnek hozzám az emberek és képtelen vagyok válaszolni. túl sokáig volt jó úgy emberek között lenni, hogy csak hallgattam őket. most pedig talán túl óvatos vagyok és nem bízom a megérzéseimben.
habár ez sem igaz, van amikor mégis képes vagyok megvalósítani elképzeléseket, tanulni és dolgozni, mégtöbbet tanulni és megtöbbet dolgozni azt tudok. másfél hónap áldozat árán egy nagyon fontos ember adta ígéretét egy közös munkára pénteken. (new york, new york)
plan a: nyárra mindennek szinkronba kell kerülnie.