harmonikus harmonika hang

szombat, április 22, 2006

I was on my way to work, when I realised i'm wasted

nos az úgy történt, hogy reggel 6kor indultam haza. én már nem is tudom hogyan jutottam el a vonatig, de ott úgy aludtam, mint akit megvertek. pedig sok ember volt körülöttem, mindenki ment valahová. szombati iskolába, piacra, munkából vagy munkába végülis teljesen mindegy. én aludtam a hangzavar kellős közepén.
valahogy mégis felkeltem a megfelelő megállónál és hazajöttem. egészen remek érzékem van hozzá azthiszem, hogy ne menjek túl soha... A vasútállomástól hazafelé láttam épülni egy házat, láttam józan alkoholistát aki beteg volt a józanság tudatától, láttam kenyeret cipelő nénit, láttam a hugaimat biciklizni és persze láttam a fókám. otthon friss voltam és vidám. természetesen. még teáztam is. aztán munkába menet eszembejutott egy liam lynch szám eleje, ami a következőképpen hangzik: I was on my way to work, when I realised i'm wasted, still wasted from the party last night.
hát így állunk most.
aludni fogok tanulás közben, tanulni fogok filmnézés közben, filmet fogok nézni alvás helyett, aludni fogok olvasás után, olvasni fogok evés mellett.