harmonikus harmonika hang

szombat, szeptember 15, 2007

catch the wind

a félév végére rettentően okos leszek a tervek szerint.
izgalmas dolgok történtek az utóbbi időben, például volt vendégem a messzialbérletben, főztem lecsót, elkéstem régészet óráról pontosabban lekéstem azt, kiállításmegnyitón is részt vettem sőt még katalógust is kaptam fekete öltönyös fiútól, vettem parfümöt valamint matt&kim cédét, zöld foltos nyulakról álmodtam és mézeskakaót ittam mint régen.
ami a félév végét illeti addigmég meg kell tanulnom igazán latinul, le kell fordítanom egy könyvet (micsoda szerencse) angolról, egy nemlétező templomról kell 15 oldalt írnom és már most biztos hogy lesz benne hiba, valamint egy igazán szép reneszánsz portréról kell előadást tartanom (perszehogy ez lesz a legkésőbb). és hamarosan megtanulok logikusan gondolkodni. azám.

boldog ősz lesz ha végre lesz időm aludni is kicsit