harmonikus harmonika hang

vasárnap, szeptember 02, 2007

mellow yellow

ma családi napom volt. család nélkül.
meg biciklizős nosztalgiázós. gummo is mondjuk. decsak amikor lejtőn lefelé mentünk.
nem is emlékszem az utóbbi pár hétre. annál jobban emlékszem viszont néhány emberre és néhány helyszínre de sosem tudom kit honnan ismerek és hogy kerültem oda ahogy épp vagyok vagy ahonnan épp elindultam.
(más: továbbra is meghalnak emberek az álmomban, de már fel is riadok rémülten miattuk az éjjel kellős közepén)
van még pár tervem szeptemberre, főleg kultúrprogramok és butaságok emberekkel akikkel együtt lakom, valamint meg kell tanulnom kürtőskalácsot süti és be kell fejeznem pár képet. és ki ne felejtsem a filmes-bizniszt se, újabban ugyanis rendkívül jól kijövök a bátyámmal.
alig várom hogy ősz legyen vagy kellemes nyár vége, feküdni fogok a fűben két előadás között az lesz a legjobb aztán majd megbeszélgetem mindenkivel a kötelező mi-történt-veled-a-nyáron dolgot és még talán tényleg érdekelni is fog amit mondanak. most még mindenki. vagy most már.
nyitott vagyok és érdeklődő.