harmonikus harmonika hang

vasárnap, március 02, 2008

sketchbook

három dolog történik velem mostanában:
1. ezer felé rohanok, tanulok és figyelek valamint elhagyom a papírjaim
2. rendezgetem a papírjaim és a könyveim valamint a gondolataim a fejemben
3. alszom
határidőre csinálok mindent, még a teát is határidőre veszem a boltban.
a hetem legmozgalmasabb napja csütörtök volt, egyetem - könyvtár - vacsora - kávé - műgyűjtők éjszakája volt a sorrend nagyjából. jó nap volt, szinte csalódásoktól mentes és sokkal izgalmasabb mint vártam. rajongásomnak rengeteg új alanya lett, új tervek születtek a fejemben és még fáradt se voltam igazán. a péntek békés volt, aztán mulatozós.
kicsit unom a saját beszámolóim szárazságát.
ráadásul attól rettegek folyamatosan hogy lefújja a szél a tetőt a fejem fölül...