harmonikus harmonika hang

szombat, február 02, 2008

tervek

ebben a hónapban rengeteg izgalmas dolgot kell csinálnom !
vettem vonatbérletet is, szóval ha nincs sztrájk, akkor nincs ami meggátoljon abban hogy menjek ilyen helyekre. persze mégis mindig találok kifogást. hehe.
ma pizzát fogok enni este, pedig nem is vagyok éhes. társaságba megyek, pedig aludni akarok inkább.
ilyenek vannak. tegnap annyi képet pakolgattam ide-oda, hogy mára úgy jajgatok mint egy derékfájós nagymama.

meg kell tanulnom nagyon sok nyelven. jól.

listát írok egy emberről, mert muszáj eldöntenem hogy hányadán állunk. nem mintha így könnyebb lenne, de majd idővel talán javul a helyzet.
varázslatos zenéket hallgatok egyébként. hazafelé az úton mindenféle olyan zene következett egymás utána, amihez épp passzolt a hely ahol tartok. a vonaton amikor néztem az elsuhanó házakat és fákat az emberek pedig hangosan nevettek mellettem. aztán vonatról leszállva ahogy sietős léptekkel elindultam. aztán a fókámnál amikor megálltam kicsit. a levegőnek itthon illata volt. megint.