harmonikus harmonika hang

vasárnap, január 27, 2008

on call

én most rendben vagyok. rendben kell lennem. ez egy új élet. januárban a túlélésre hajtunk, nekem ennél több is sikerült, igazán nincs okom panaszra. a kávét sosem rontottuk el, és amit igazán akartam az igazán (vagy majdnem igazán) sikerült is. (értsd: fontos vizsgák teljesítése, kapcsolatok tisztázása vagy legalábbis minden ilyen irányú igyekezet megléte, álommunka) rövid lett a hajam és ezt a családomon kívül mindenki észrevette és megdícsérte. ráadásul az emberek olyan szerethetőek lettek - fura álmok ide vagy oda - ez nap mint nap bebizonyosodik. ezer éves barátságok válnak még erősebbé (tehát valójában sosem vagyok kurvára egyedül, ez csak hiszti) és vannak ismeretlen ismerősök akik szinte elérhető közelségbe kerültek.
minden rendben kell hogy legyen
az emberek nem fognak eltűnni - ezt minden nap el fogom mondani magamnak