harmonikus harmonika hang

szombat, január 19, 2008

szputnyik

egészen mostanáig meg voltam róla győződve hogy halhatatlan vagyok.
de pár napja ráeszméltem, hogy "kis porszem vagyok a gépezetben" persze mindez nem volt ilyen rémisztő és nyers. sőt. egészen jó érzés volt. új év és elvárásaim vannak magammal szemben. tervek talán majdnem célok.
ma kezemben tartottam olyan eszmei értékeket amikről remélni sem mertem hogy valaha is a közelembe kerülnek. itthon levélke várt a kávésfiútól. fáradt vagyok és elégedett. az aluljáróban ittam tejeskávét reggel, de nemsokára egy olyan kávézóban fogom ahol ismerős festmények lesznek a falon.
rájöttem hogy ebben a világba vagy születni kell vagy meg kell tanulni a nyelvét. már picit kezdem érteni amiket mondanak és olyan, mintha ők is értenének engem.
mintha haza értem volna
jó így
egyre biztosabb vagyok benne hogy meg fogok halni de addig még rengeteg izgalmas dolgot akarok csinálni