harmonikus harmonika hang

péntek, november 23, 2007

terrible horrible impossible


nem néztem meg a karácsonyi vásárt bécsben ámde láttam jónéhány zseniális kiállítást.
vasárnap sütitettünk és teátittunk, majdnem itthon, majdnem jóidőben, nem az én szülinapomon.
hétfőn elhittem hogy mégsem vagyok beteg
csak a nemkívánatos személy azon a helyen ahová mitsemsejtve elköltöztem egy éve.
kedden rájöttem hogy mégiscsak és megint beteg vagyok, aztán aludtam.
szerdán orvosnál voltam újra, egy másiknál és ugyan az a helyzet.
lehethogy elvesztem majd néhány testrészem.
csütörtökön már nemtudom mit csináltam de úgyse érdekel senkit.
ma pedig hazamenekültem a mosatlan edények elől.
itthon kísért a múlt, bár még nem eléggé, van jó és rossz kísértet is. vagyis inkább kedves és kedvelt.
és nemcsak a múlt kísért de a jelenem és jövőm is aggaszt, vaníliafagyi és egy megbízható nemfodrász rendel